Det fattas någonting...

det fattas verkligen någonting i mitt liv just nu...
jag vet inte riktigt och precis VAD som saknas, men de e någonting VIKTIGT..!
har mina aningar asså, men inget jag vill skriva här.
känns som om de börjar bli dax nu att få det till sitt liv asså!
hoppas sommaren kommer ge mig det, annars kanske jag får stora chanser till hösten?
i veijt it, men i veijt att i kommer å veta va he järr som saknas när i får he.
okey, pitmåle e it min starka sida ;) hahaa
ajja, jag hoppas att detta någonting kommer väldigt snart ;P

sommaren, vad ska man säga om den, mysig om man hade nån å dela den med..
alla små söta par som går omkring, man blir så glad!
för deras skull, att dom liksom hittat någon speciell i sitt liv ;P
fast sen blir man ju lite lessen oxå, för att man själv inte har hittat en speciell människa!
men så är livet ibland, den specielle kommer väl att komma när tiden är den rätta :)
bara jag inte går å kärar ner mig nå mer nu, de e så förbannat jobbigt...
man får liksom personen upphakad i hjärnan, man tänker på honom hela dagarna och sen drömmer man mysiga drömmar på nätterna..! man får liksom tag i nummret men vågar aldrig ringa, man sitter uppe hela nätterna får å få skriva typ tio minuter med honom..! och när man ser honom irl, hjärtat stannar men pulsen ökar och man får jävlat hyper! och innan man kommer så långt att man snackar med honom, man hinner bli så himla knäsvag och gud vad man mår illa sekunden innan man säger hej..! och efter man pratat med honom så dödar man sina kompisar genom att gå igenom varenda detalj av samtalet, om å om å om igen! haha ;D minns en gång, när jag var otroligt kär i en viss pojke, jag satt å snackade om honom till halv tre på natten, å mina kompisar hade somnat kring halv ett!  jag bara malde å malde å malde!! heelt sjukt asså...
kärlek å känslor är mystiska saker, man blir så konstig av det! haha! man tappar liksom tidsuppfattningen ;P
nu har ja dock inte varit kär i nån på det sättet jag nyss beskrev mer än en gång i livet, men den personen var jag till slut tvungen å ge upp, dee hade aldrig funkat liksom "/   men vi är kompisar just nu å ja hoppas att vi fortsätter vara kompisar länge länge, för det är en så härlig person som är sååå full i liv! ;D

nae, nu blidde de en såndära lång å jobbig blogg som ingen orkar läsa asså! haha ;P
ska göra annat nu! ;D pusshejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0