FETTIS DAG ME NATTA-LI! ;D haha

yeah! medans natta va i stallet låg jag och sov, skrev min himla Pearl Harbor rapport, slöa vid tv:n och gick förbi min pappiiii, sen kom natta från stallet, ja drog hänken med henne hem å beslagtog hennes data medans hon duscka å shiet, sen drog vi till Okey å käka pizza å kycklingrulle! MUMMS! ;D sen gick vi på konsum, eller coop forum som de så fint heter! haha..! å där köpte vi iaf goooodis! haha, sen körde vi å parkera utanför sparta å prata en massa skit om en speciell människa, hahaha ;) eller, vi citerade honom mer å skratta åt honom! HAHA ;) gullet ;P sen körde vi en ragg å då säg jag en snyggis som vi försökte följa efter men vi tappa bort den efter typ en meter, haha ! då parkerade vi oss utanför ÄP å snacka en massa strunt ;) sen körde vi en ragg åsså förbi världens soetaste pojk å sen for vi hem till mig å satt å snacka en massa strunt om sundsvall i hundra timmar å sen gick ja in å hade årets ROLIGASTE samtal med min mamma! HAHAHA, hon är så rackarns lejjd ibland, så de finns bara inte! var meningen att natta sku kma tebax hit sen igen, men de blev så sent! haha :P om vi bara hade haft massa bensin så hade vi nog dragit till luleå, fan va jag saknar å hänga där! haha, skrutt att de ska va så långt dit! haha, ajja, den 20 snart så! :)


I hate you! Fuck you! I want you to starve! I want you to eat!
I don't now what i want! You make me confused!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Coop Konsum heter det, faktist! ;)

2007-04-06 @ 15:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0