Gårdagen ;D

jeop, efter skolan och nationella svin matte C så åkte jag till stallet å red lektion, hehe, hade ju kunnat gå bättre liksom!
hoppade serpentinbågar med almeloue, de började gå kasst redan på framridningen när lilla hästen VÄGRAR göra galoppombyten!! fan va arg jag blev, men de gick över ganska snabbt..! hehe ;D
sen skulle vi hoppa banan först i trav, happ, hästen landar HELA TIDEN i fel galopp, jag blir arg igen, men de går över lika snabbt ;D hehe...
sen ska vi hoppa i galopp, bommen låg väl på 0.90 tror jag de va ;P första rundan går som på räls! svinbra!
hehe, sen när jag ska hoppa andra varvet vra ja väl lite för taggad (och även hästen) hehehee, så de går väl lite snabbt åsså blev de kanske lite snäääävt mot tredje hindret, hehe, BOFF, låter det åsså sitter jag på hindret ist för hästen! hahaha ;) fick redligt ont i rumpan å vänster knä, (känns dock mer i knät idag :S hehe, shit happends!) jaja, jag hoppar upp igen å hoppar banan en gång till, denna gången felfri ritt ;) HEHE!
bara nyttigt å ramla av nån gång då å då, så man vet att man lever liksom ;) haha, synd att natta inte fick en snajsig bild bara! :( haha ;) hade varit kul å lägga upp! ;D hähähäh ;)
ajja, bilder kommer nästa vecka å hamna på pixbox ;D hehehe ;D min kassa sits å blick asså... hehe, nå ja måste jobba på asså! haha ;D

sen efter ridningen åkte ja å natta hem till mig å medans ja duscha å de så satt hon å datanörda ;P
sen åkte vi hem till henne å väntade på att Emma Larsson skulle ringa ;P
kring tio eller elva (minns inte riktigt) så åkte vi å hämtade henne, evve, bella och johanna å skjutsade dom till Boden (?) av alla ställen?!?! hehe, å lämnade av dom på Oliwers Inn eller nå sånt ;P
sen drog vi till Frasses å tjockade strips i typ en halvtimme å sen hade vi två timmar å mobba udda folk på^^
bl.a en gubbe som satt å åt, sen somnade han å satt å snarka i hundra miljoner år tills de va en snäll människa som väckte honom, sen gick han å beställde MER hamburgare å satte sig på ett annat ställe å åt, å sen gick han! hahahahaa! mobboffer asså! fan va pinsamt! hahaa ;P
åsså träffade vi min kusins kompis ;P åsså va de nått emo gäng där oxå, gode dragna asså :S haha ;P
säger bara en sak, YEAH BODEN! (dit åker man inte frivilligt) haha!

kom sen fram till hur min 18års dag ska firas!
30 Maj: Utekväll i Luleå
31 Maj: Utekväll i Piteå
1 Juni: Utekväll i Boden
2 Juni: Utekväll i Älvsbyn
Fast de e ju ett tag dit. typ 2år! FISATANA så jävla länge... fakk fakk fakk TYP!
blä, jag hatar å vara "liten"... haha ;P

hehe, åsså får jag väl göra som evve, hehe,
köpa cigg sju minuter INNAN jag fyller år ;) hahahahaa ;D

ajja, vi var väl hemma kring halv fyra eller nå å sen sov jag till ett idag, MKT MKT skönt! ;D hehe ;D
men, nu ska jag ÄNTLIGEN skriva klart mitt JÄVLA so arbete...

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha, nog kan jag fara till Boden frivilligt? ;) ni såg inte sån lång sak när ni var där? :D

2007-04-28 @ 23:24:02
Postat av: natta

haha nämen ewe ;P vem e de nu du syftar på ;) haha

2007-04-29 @ 02:30:37
Postat av: emmäh

nae, ingen lång sak, men många snygga killar ;) eller ja, många å många, NÅGRA ;)

2007-04-29 @ 21:19:51
URL: http://superemme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0