Glad Påsk ;D

Jaha, påskhelgen har tillbringats med min syster Emma och med Oskar ;P
Jag har väl inte gjort allt för mycket, men jag är nöjd ändå! :)
Mycket god mat hela helgen, syrran som lagat :) tortellinisoppa och nån gryta, SPICY! ;)

Hade VÄRLDENS sjukaste dröm inatt, eller tänkte jag det? Haha, jag vet fan inte!
Kanske mitt undermedvetna som vill försöka säga någonting?
Det var iallafall det som jag och Eveline kom fram till! Hehe ;)

Men jag ska inte grubbla nå mer i det dära, det som händer - händer..!

Nu ska jag gå å silla mig i form ;) Så skulle iallafall en viss Olof uttrycka det! haha ;P

Pusshej ;D

Vars tappade vi varandra? För bara någon månad sen satt vi vakna till 4 - 5 på morgonen,
du berättade - jag lyssnade, nu har vi max 20 minuters konversationer... :(
Jag saknar att sitta och lyssna på dina upptåg och sådant som du gjort eller vill göra.
Dom säger att ingen är perfekt, men du var iallfall jävligt nära den perfekta kompisen..
Jag saknar dig och hoppas vi träffas i sommar... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0