Hoppat en 80-95 bana med Almeoue ;D

Känner mig duktig! ;D Det var ju typ hundra tusen år sedan jag hoppade! Åsså sätter jag mig på Almeloue å hoppar en 80-95 bana! :) Kändes jätte bra, speciellt då trippelbarren låg på 80..! Och jag har som alltid haft en liten trippelfobi ;) Muren har man som sluta bry sig om nu, hästarna är så säkra på den, å jag har hoppat den så mkt nu å så :) Pluss att på lilla Almis känner man sig gode trygg, han hoppar typ ALLTID! :) Fett me nice! ;)

Alle var och kollade på moppen idag, hoppas han köper den, ja vill ha pengar nuuuuu! haha ;P
Han skulle iaf tänka på saken :)

Blir en fet filmkväll med massa Påskmust! ;D ska se The boondock saints och Green, street hooligans tror jag :) hehe ;D

Syster Emma är på besök från Umeå i helgen :) KUL! inte så ofta man träffar varandra längre :( Blir ju lite svårt då hon bor så långt bort! Synd att Erika inte hade råd att komma från Skellefteå... :(

Ajja, msn ett tag till å sen blir det till å se fiiilm :) Pusshej :)
image12

Kommentarer
Postat av: natta

almis är världens bästa! man känner sig verkligen trygg på hans rygg! :D

2007-04-06 @ 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0