HRRM1 Luleå!

Japp, idag lämnade jag in papprena, HR i luleå med inriktning på RM i Luleå!
Så min nya klass kommer alltså heta HRRM1 :)
För er som inte vet, HR=Hotell och Restaurang RM=Restaurang och Måltidsservice ;)
Ska plugga Engelska B och Mattematik B som extra kurser oxå så jag har behörighet till Universitetet och/eller högskola senare i livet!
Efter gymnasietiden är över så skulle jag väldigt väldigt gärna vilja åka utomlands på Bartenderkurs i typ två veckor! Fett nice det skulle vara alltså! Åsså få sig ett jobb som servitör eller kock i Luleå och Bartender nån helg då å då!
Å sen jobba med det tills jag vet vad jag vill göra med livet å plugga vidare på unoversitet eller högskola!

Ojojoj, det känns faktiskt jävligt bra det här! Nu gäller de bara för mig å ha kvar mina betyg eller plugga upp dom lite extra ;)
Jag har ju ändå mina julbetyg på 175p och intagningen är just nu 155p... Sen har jag faktiskt plugga upp några ämnen å så, så jag har ju typ MINST 185p nu ;P
Men om jag pluggar upp allt som vi snacka om på utvecklingsamtalet så borde jag ha typ 205p eller 215p!

Ne, nu ska jag gå iväg ut på yn med Elina å söka Oskar som sitter gömd i en bil med en datorn någonstans åsså ska vi äta årets första mjukglass! MUMS ;D

See ya fuckers ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0