Ibland saknar jag dig otroligt mycket. Ibland, inget alls.

Jag saknar den gamla tiden, timmarna på msn med dig.
Pirret i magen då jag visste att idag, idag får jag äntligen träffa dig igen. 
Min tunghäfta då jag stod öga mot öga med dig.
Alla gånger jag skämt ut mig inför dig.
Jag saknar tiden då jag var helt kär i dig.
Jag saknar alla mina drömmar jag hade om dig, ibland flera nätter i rad!


Ibland försvinner all den saknaden, och det är oftare och oftare nu.
Jag kommer att komma över dig väldigt snart, mitt misstag?
Det var nog att jag aldrig insåg hur kär jag egentligen var i dig.
Dom tiderna är över nu, men jag kommer aldrig sluta sakna dig.
Du kommer alltid ha den där speciella platsen i mitt huvud,
jag kommer aldrig glömma när vi möttes första gången.
Jag kommer aldrig glömma datumet,
jag kommer aldrig glömma vart,
däremot har jag glömt exakta tiden, men jag vet på ett ungefär :)
Du är verkligen one-of-a-kind, och otroligt smart!
Smartare än vad du nog egentligen tror att du är.
Ta vara på din hjärna, du kan bli vad du vill..!



Jag hoppas att du värdesätter min vänskap lika mycket som jag värdesätter din.
Jag hoppas att vi kommer vara kompisar en mycket mycket MYCKET lång tid framöver..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0