Jag undrar jag...

om man hade velat flytta till Älvsbyn om man hade bott någerst annars?
Neeeee, så dum kan väl ingen bli?!
Jo just det! min mamma å pappa! ba tjena! ska vi flytta till älvsbyn när vi kan bo i klövern eller harads?
Okey, erkänner att älvbsyn är större och har mer saker å göra men ändå, kunde dom inte ba tjena! vi flyttar till luleå! eller nå sånt?! de hade vart mkt mkt bättre tycker jag! hahahaa ;D
Ska iaf få 1000:- av mamma å säkert en 500:- av mormor på lördag, jag ska dra iväg till Luleå en heldag å bara strosa omkring å se om jag hittar nå sommarkläder, typ JC/CLARLINGS BEWARE! Emme have monehh! ;D
Hoppas jag hittar en massa :):)

Nationella i mattematik imårn, jag hade fan glömt det om ja it läst annas blogg å försovit mig, men de sku ju it va första gången jag försover mig på nationella då! hahahaha ;D emme e kiing ;D

Skolkade från sve/eng idag, gick på byn me pinilli ist å kollade i affärer, fan att mim inte har mkt kläder som ja gillar! var nå sånt dära allmänt turkstånd högst upp på byn oxå, med sina kortkortkortkortkortkortkorta kjolar och SWEDEN tröjjor! kasst fula! hahahaa ;D

ajja, som sagt nationella i MATTEMATIK imårn och jag kan inte ett skit, snällt å he ett nationellt prov TORSDAGEN efter ett PÅSKLOV! idioter är dom allihopa..... Muntliga nationella i matte har oxå startat, och alla dom som jag ville gå ut med har redan varit,. DAMN! ajja, hoppas de finns nått osynligt snille i denna klass som jag får gå ut å snacka med ist då! bläh! jag hatar jävlat skolan just nu asså! fyfan... ska gå å ta mina hjimla tabletter å sen sova..

Önska mig lycka till.. nattinatti!

Nytt favorit ord: BULLOCKS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0