Jahaja MoDo jaja...

MoDo tog SM-guld 2007
Så då var hockey äventyret slut för säsongen då!
Dock så kommer det vara JAG som står på läktaren nästa år å gråter glädjetårar ;)
För NÄSTA år, då är det LULEÅ HOCKEY som tar SM-Guld!
Så MoDo var glada över titeln medans ni kan, nästa år tar Luleå över den!
Ren fakta, bara nå som ALLA vet!

Vi har tappat dom flesta av våra nyckelspelare och skrivit kontrakt med allsvenska spelare,
oddsen är väl egentligen emot oss, MEN det är dom ju alltid?
Luleå tar hem det, nästa år den här tiden, då är det JAG och resten av alla Luleåfans som firar! ;D;D

Hoppas bara att Psykfallet från Sundsvall inte är helt fucked up i skallen som han verkar...
För jag gör fan inte VAD som helst! Lite gränser har jag allt! Hahahaha!

Ajja det tar emot som fan, men, grattis modo till guldet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0