Luleå heela dagen! ;P

dagen började klockan fem i nio ;D då vaknade jag, klockan tio satt ja färid å klar i bilen påväg mot Luleå! ;D
Vi stanande i Antnäs och hämta nån himla hylla typ ;P
Sen i Luleå dissade ja mamma å Billy.
gick in på Smedjan typ DIRR å checkade läget, men insåg inne på Sisters att jag behövde proffissionell hjälp!
Så jag ringdelingde Ninjo som ja visste va i Luleå ;D Hon kom flygandes å hjälpte mig, och hon avrådde mig från å köpa kjolen ;P TACK! hehehe (hittade en likadan fast billigare på H&M senare)
Så ja, sen så va ja me Ninjo hela dagen, köpte en jävlars massa saker!
Två olika ballongkjolar,
Två t-shirts,
Ett linne från Carlings,
Massa underkläder,
Öronhängen,
åsså en massa krimskrams!
sammanlagt gick kalaset ungefär på 2000:- vet inte riktigt hur mkt ja spenderade ;) hehee ;D

När ja kom hem for ja på ICA å handlade mat till småbarnen som ska sova i stallet ikväll med US:arna,
jag kan tyvärr inte vara med, för jag måste verkligen SKRIVA KLART min Pearl Harbor och Ekonomirapport, IT SUCKS! blääääh ;P menne menne, that's life! ;D
Var iaf upp och lämnade maten å de sen hem å prova alla nya kläder ;D wiiiie ;D
Det brände dock i fingrarna/börsen/kontot när jag åkte hem, hehehe ;P
Har bara typ 50:- på kontot nu och typ 55:- i börsen, WIIE! akta pank jag kommer vara denna månad asså! hahaha ;P
Gäller å leva snålt, TUR att de it e nå hockey nu! hahahaha ;D

Ne fan, nu jävlar måste ja börja spara till utlandet och SKEÅ festivalen och LK !! haha ;D
Man kan ju it va pank då ffs!
piro ett å köpa i grekland är ju LÄTT en vattenpipa! ;D hehehe ;D mamma kommer bli sååå glad ;)
ajja, ja gillar min nya kjol ;D den e söt ;D ska bara köpa ett par leggins oxå! ;D ett par vita ;D

ne fan, nu luktar det som om maten e klar ;D årets första ÄKTA grillning! ;D fan va gott!
MEN när ja flyttar hemifrån e de slut på sådant, då blire å grilla quorne eller nå! hehehehe ;D

ha de lurt eller som ninjo sa; Sug å svälj, trevlig helg! ;) hahaha ;D
det ska tamigfan bli mitt standard å säga ;D hahhahaha ;D i digg it ;D

pusshej ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0