Min snygga snyggo Catalyst! ;D

image20

fy satana vad jag saknar honom alltså! ni förstår inte!
jävlat den snyggaste hästen som finns!
146cm i mkhj! ;) så gode jävla liten är han oxå! ;)
fyfan att han måste stå så långt bort, vafan, GRÄSTORP, hur avlägset är inte de?!
jo de ska ja berätta, 17-19h med tåg beroende på hur man väljer att åka!
antingen till skara först å byta tåg eller så till trollhättan å byta tåg!
blääh, att åka tåg själv suger dase, men de e fan värt varenda minut bara för å se min lilla pojke! ;D
ååh, kommer aldrig glömma våran slidstop sista dagen jag var hos dig! så jävla perfekt den va alltså...
perfekt med fart, perfekt lutning, perfekt längd å sen avslutades den med en perfekt rollback!
å dina spin, så jävla sköna dom är! känns bara som om man sitter där å sitter liksom!
Crimson är så jävla bra! han har lärt mig allt som jag kan inom western ridning!!
fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk fakk vad jag saknar min lilla crimson catalyst!!!

image21

speciellt igår när dom hade western uppi stallet, typ två timmar satt dom där å red omkring å gjorde westernövningar, varför kunde inta jag vara med? varför kan jag inte vara med på crimson? då skulle dom allt få se!
inte bara höra mina historier, utan dom skulle få SE på världens FINASTE lilla muskelpaket!!
jag bara MÅSTE till Grästorp i sommar, jag bara MÅSTE få träffa min Crimson pojke igen! ;')
aldrig trodde jag att man kunde fästa sig vid en häst så mkt...
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0