Paniken är uppe vid ytan och jag är inte långt ifrån galenskap!

jag håller seriöst på å bryta ihop för dessa JÄVLA gymnasieval.
har kommit in på Grans naturbruks skola i öjebyn och hotell&resturang i Luleå..
Har 30p ifrån mode och design i luleå..

Jag har seriöst panik attacker, så fort jag tänker på gymnasievalen blir jag gråtfärdig, så fort jag snackar om dom för länge börjar jag gråta!

Nu sitter jag å skriver till typ jävlat alla på msn å hör vad dom går/söker och varför dom går/sökte dit!
Men jag blir faktiskt lite klokare, funderar på å plugga upp betygen å försöka ta mig in på design å bli inredare kanske? eller så går jag väl samhälls i luleå å pluggar vidare sen till nå annat som känns rätt då.

Alla säger bara, välj de som känns rätt för stunden, JUST NU liksom, men tänk om JÄVLAT INGET känns rätt just nu då?!
Jag är jävligt sugen på å ta ett sabbat år, men då får man inge pengar eller nå.. jävla fan, it sucks!
allting sucks..

Jag måste snacka me syon, även fast ja inte vill, ja kommer bara börja gråta, för de har ja varit nära på å göra varje gång ja går dit..!

Det finns mkt hat i mitt liv just nu:
Jag hatar skolan,
Jag hatar syon,
Jag hatar gymnasiet,
Jag hatar alla JÄVLA VAL man måste göra i livet,
Jag hatar mina knän,
Jag hatar Karram som sabba min häl,
Jag hatar mig själv för att jag hatar så mkt,
Jag hatar en idiot som jag kallar för sär och cp,
Jag hatar ... JÄVLAT ALLT! föroreningarna på jorden, världsvälten, krigen, vinterlägrerna i afghanistan! ALLT ALLT ALLT SUGER I DENNA JÄVLA KUK VÄRLD!


Vad ska jag göra med livet?! <-- en fråga ställd, ett svar vill jag ha NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0