SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA HET !!!!!

asså skojja inte så jävla het kille alltså!
följde med natta till piteå mitt i natten å chaffa, vi sku hämta sara å hennes vänner som varit å sett carola på havsbadet, åsså vill dom äta på Max innan vi åker hem!
tack för det gud! OM fucking jävla Gjäääääääääävla het kille det kom in dit alltså!
ja jävlar ja trodde ja sku ramla av stolen!
typ snyggsliskig t-shirt, snärtjeans som gick ihop som ett pussel med hans snärtskjärt, snygg jävla svart emo/stilbögs frilla i den längre modellen, gode lång, vältränad som ett svin, vita skor å typ bara allmänt jävla HET!
asså seriöst det går fan inte att beskriva killen på samma sätt som d va å se han! MHMHMMMMH! säger jag bara!!
hahaha ;P
så de va ju som tur som fan att ja följde med natta å chaffa carolakompaniet!

ne fan, seriöst om ja träffar snubben igen då gör ja nå drastiskt! hahahaa ;D
tänker dock inte gå in på VAD ;) hahahaa ;D (natta vet dock vad, haha ;)

helvete vad klockan blev sen! haha ;P 25minuter från Piteå till Älvsbyn, fett lagligt! ;D

nu ska ja gå å sova, och jag har en känsla av att jag kommer sova MKT gott och ha väldigt SÖTA drömmar ;)

MUMSPOJKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0