Så jävla less...

Usch, ja är så förbannat spyless på livet just nu!
Det är påsklov, alla kompisar far ut å reser, vad gör jag?
Fastnar i tråkiga jävla äckel älvsbyn! IT MAKES ME SICK!
Jag vill bort bort bort, jag vill fara till landet ingenstans, andra stjärnan tilll höger, rakt fram till gryningen...
Det skulle vara så jävla bra, vrida tillbaka tiden typ 6år och fara till landet ingenstans och föralltid vara 10 år!
Men de går ju inte, man åldras, blir äldre och får bara grövre å grövre problem, pojkar, sprit, skola, jobb?
Allt är bara kacka, jag är så less...
Och jag saknar tiderna med dig då jag kunde berätta ALLT för dig, vet inte vad som hände, men du har blivit så "off" liksom... Jag tänkte alltid att om de sku hända någonting någongång så visste jag att jag skulle kunna ringa till dig, att du skulle lugna mig och komma med bra råd på vad jag skulle göra, kan jag de nu? Jag vet inte... Det enda jag vet är att jag saknar att vara "close" kompis med dig..
Oskar kanske kommer hit ikväll, då blir de väl till å se The Boondock Saints. Det är en bra film, men jag kan inte uppskatta den just nu, jag kan inte uppskatta någonting förens jag vet varför du blivit så "off"... Ajja, kul att vara med Oskar iaf, var ett tag sedan sist.

Ha de bullat, hejs.
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0