Sena kvällen igår ;D

Kom hem kring 4 snåret i morse från Oskar, haha ;D Fast ja somna it förns 5 typ ;P
Så dagen idag blev slö som fan! Vaknade kring 14.30 fast jag låg i sängen å snacka med ninjo till 15.00 typ ;)
Sen gick jag ner och åt frukost,såg Team America och slutet på Greys anatomy... ;P
Natta kanske kommer hit ikväll, får se om hon IDS, haha ;D annars tror ja nog att ja ska försöka få mig en tidig kväll å vända tillbaka dygnet lite smått ;) hehe ;D
Ninjo kommer hem ikväll, vi ska glassa imårn, MUMS! ;D (åsså ska ja skriva klart PH med emma)
Lördag blir att tillbringas med Hanna Carlsson, snyggaste damen i älvsbyn ;D
Söndag blir till å slöa som ett svin, O.C skall oxå ses ;D hehe ;D

Var tänkt att fara till luleå nån dag under lovet, men ja tror fan itne att de hinns med! haha ;D

Den 21 ska jag då fara med bussen själv till luleå å shoppa å bara skämma bort mig ;D
Komma ifrån älvsbyn ett dag å bara strosa runt :)

Hmm, Har vi ett val eller är allting förutbestämt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0