Små fraser från TP vs. (L)? vs. dagen idag :)

Lovisa: Är de nå speciella låtar ni ska spela?
Oskar: Ja, dom låtar då som ska va me ;)

Ewe: Jerru en quinna?
Anton: Ja, och en mkt modig sådan!

Päronet: Schjösst!

image4
FRYS STATY LEKEN!


Nå, han e så söt, känns rätt, känns som om vi sku passa bra tsm, men då va de ju abra de dära lilla problemet att ja TROR att han är tsm med nån tjej från därifrån, illa illa.. dock så kan ja ju ändå tycka att han är söt, men jag har suttit här i ca tre timmar nu, och de edna jag har tänkt på är honom, när han hjälpte till att plocka undan från TP, fyfan, jag vet inte vad jag ska göra..! får lite smått panik! eler kanske inte, ja jag vet inte, men de e illa, han är upptagen, då ska man inte mess around liksom..! fuck, fan, illailla, kanske träffar jag honom på TP festen nästa vecka? kanske får ja en chans att snacka med honom då? vet inte, endast tiden kan utse det... :/


käka ute med natta imårn? kanske, kanske inte! beror helt på vilken tid jag vaknar!
haha, ja får ju från och med idag inte äta mjölkprodukter och kalcium/järn mojjs en halvtimme innan eller tre timmar efter jag käka mina tabletter! hmm, jag ska vara duktig å visa att ja kan ta ansvar å blahablaha! då blire ferre på tisdag! ;D jävla nice! :D super jävla nice blire ju dock om Han är på festen oxå! korsträsk byagård ;P nior only lr? haha :D var och kolla sista föreställningen idag oxå, KING FRIDA! haha, så jävla klockren du är! ;) saknar nästan tiderna med dig å såjje! haha, kom som fram till det idag, ajja sova nu! natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0