Syster Emma :)

Syster Emma har varit på besök från Umeå nu i helgen :) Hon kom i Fredags och åker hem imorgon! Lite tråkigt!
Jag har iallafall tagit tillvara på tiden och varit med henne så mycket jag kunnat :) Vi har haft det myche trevligt :)
Och jag älskar hennes dreads! jag har suttit å tvinnat på dom så fort jag har fått chansen! hehe ;D
Jag ska oxå skaffa dreads! Någon gång i framtiden, just nu går det ju inte eftersom jag är så mycket i stallet och ska börja på Grans, dom skulle bara börja lukta så otroligt mycket...
Ne, jag ska vänta tills jag gått ut gymnasiet och se hur livet lever då :) Men någon gång i livet SKA jag ha dreads! :)
Ajja, vi får se om jag hinner säga hejdå till dig imårn, du skulle ju åka så tidigt! Kvart i tolv! Men annars så träffas vi ju när jag går ut nian! För då kommer du hem igen, och sen så kommer jag ju säkert å hälsar på i sommar om jag får någon lucka! Det är många resor och jobb som jag ska ha/göra i sommar! haha ;D Men en Umeå resa ska jag nog allt kunna klämma in någonstans, haha, jag måste sätta mig någon dag å planera in sommarens resor!
Men inte ikväll! för NU ska jag sova, haha, tidig kväll ikväll, men skrattar man åt att någon viftar på handen, ja, då är man verkligen trött och behöver sova! haha..! Fest i korsträsk på Tisdag, får se om jag åker dit... :)
God natt, pussheej <3
image11<--Emma, fast nu med hål i läppen oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0