The departed ;>

har ja allt sutti å sett ikväll! ;D fett nice!
En viss NATTALI(!) skulle komma å se med mig, men klockan var typ TOLV innan hon hade pallra sig hem från stallet och duschat å allt! Din lilla sega tjocka snigel! haha, du passar bra ihop i resten av vårat Zoo!
Hamstern, Björnen, Wesslan, Snigeln och Grisen! ;D fett nice blandning ;) haha :D
Haha, även fast ni är djur så gillar ja er hela bunten iaf! eller ja, en av dom kanske liiiiiiite mindre än alla andra, haha, Snigeln vet nog vem jag menar ;)

Ajja, ja sku snacka om filmen! inte om Zoo:t ;)
Satt som sagt å kollade epå The departed, en väldarns okey film! Men jag gillar den nog mest för att den får mig att vandra tillbaka i tiden, till en helg som verkligen var o-t-r-o-l-i-g-t obeskrivlig, den var inte underbar men ändå roligare än kul! haha, den är nått mellanting! Jag kommer iallfall inte glömma den på väldarns många år tror jag!
Händer ofta att ja å natta slutar våra samtal, eller ja, mer än hälften av alla våra samtal och oknversationer avslutas oftast då vi är mitt i ett samtal om den helgen, haha, vi har verkligen ödelagt många kvällar med att snacka om den helgen! haha ;D Men de gör ingenting, för en helg fick man umgås med folk som har en otroligt skön syn på hur livet ska levas, folk som verkar tycka att det är kul att bara vara, chilla, ta en öl å vara lejjd! Inte ofta nu för tiden man hittar sånna jordnära personer som inte gör allt för att showa å vara allmänt töntiga!

Jag saknar hockeyn som fan började ja bara tänka på nu..! 24 september är allt för långt bort!
Satt å såg slutspels matchen mellan MoDo och LHC, tänk om det hade varit typ MoDo och Luleå som möttes?
Då hade det ju blivit LÄTT en till lika kul resa! Haha, ajja, jag hoppas då att LHC tar Guld för två andledningar...
1. Då har vi ju en jävligt bra bortförklaring till 4-0 i matcher fiaskot ;)
2. Jag sa till en kille i Sundsvall att jag skule göra vad han ville om MoDo tog guld (detta sades dock medans Luleå fortfarande var med i slutspelet)

Ajja, ska väl gå å sova nu tror jag! Blir å tillbringa morgonkvällen med OggizZh och en massa film, tror vi sku Benchwarmers ;) Får se vad vi hittar för skojjs! ;D wiie ;D

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0