Varit i Luleå med Ävää och Natta ;D

Jiepp, blev bestämt igår kring 10-11(?) tiden att jag och Natta skulle följa med Eveline Enmark (utalas utan E.et på slutet) haha, när hon skulle göra hål i naveln!
Men vi åkte nån timme tidigare, hehe, å gick på stan, ett och annat skratt blev det allt mot mig ;) haha ;D
Speciellt när vi var på väg ut från Strand och jag heeeeeeeeeelt odiskret typ kastar mig åt andra hållet för att de gick nå snygga killar där, min kommentar när Natta å Ävää gav mig en blick;
"Vadååå? hehe ;)"
Ojojoj, och stackars Ävää, så nervös! haha ;D Men he gick ju fint! Natta höll dig ju i handen, haha ;D
Sen så gick vi på Matstället (like allways!) å Natta tjocka med pasta-kyckling-gegga, Ävää med en liten strips och jag med en go kycklingsallad ;D mums ;D hehe ;D
Sen gick vi å köpte ett lypsyl, för ja har tappa bort mitt andra :( Så nu måste ja börja om med ett NYTT! jobbigt ;) haha ;D
Hmm, roligaste var nog hemresan, hahaha! Först lekte vi huvud-axlar-knä-och-tå leken och sen Fader Abraham!
Efter ett tag ser vi en gullig liten mormorsbil (röd saab) som de sitter tre unga killar i ;) (Varav den som körde var gode snygg ;) hehehehehehe) Å dom va på å kappköra lite, men eftersom Natta gillar å köra fort så vann vi i slutändan :)
Men de va typ, vi körde om, (skrattade åt dom)
dom körde om, (fuckade åt oss)
rödljus, (vi hamna precis brevid varandra)
vi körde om, (höll på å dö av skratt, dom oxå)
dom körde om, (vinkade åt oss)
RONDELL, (haha alla skrattade ännu mer)
vi körde om, (alla människor i alla bilar höll på å dö av skratt)
dom körde om, (vid det här laget skrattade jag så mkt att tårarna rann)
vi körde om, (brassa förbi dom i rondellen och dom svängde åt annat håll)
haha, sen skrattade vi åt de där typ tills vi kom ut på e4:an! hahaha ;D

Ganska svårt för er å tro att detta verkligen var så kul som jag beskriver det,
men det var verkligen förbannat kul!  Haha, jag ahr verkligen inte skrattat så mkt på hela året som idag!
Och killen i passagerarsätet fram han skrattade TYP lika mycket som jag! Hahahahaha..!

Nae, skjut mig vad kul det var å skratta sådär ;) hehehe ;D

Ikväll blire film med Natta om inte Emma får en lucka så vi kan skriva om Pearl Harbor klart! ;D

Pusshej ;D
image13

Kommentarer
Postat av: Natta

haha,fan de va verkligen kul ;) hahahaha

2007-04-13 @ 16:52:03
URL: http://nattali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0