yeyeyeyeyeyeyeyeyeyeee*

Yeye ;D Haha ;D Fan jag har lite å göra idag! haha ;P
Har sett The departed i morse, hehe, igen!
Men den är ju så bra nu när man fattar den!
Man var väl lite trött första vändan man såg den i Sundsvall, haha!
Men nu fattar jag den, å den är bra! haha ;D
Har slösat pengar på ginza oxå, Green Street Hooligans och Football Factory...!
Det blev it så farligt dyrt, typ, 177:- lr nå liknande ;D
Så snart borde dom dimpa ner i postlådan! ;D wiie ;D

Lasagne till middag, lätt gott! Fast ingenting, INGENTING slår kycklingsallad ;)
DET ÄR LÄTT GODASTE MATEN I SVERIGE! ;D HAHA!
(för utomlands e de ju typ, glassdrinkar och fruktsallad som gäller)

På tal om utlandet, jävla onice att vi åker PRECIS så jag missar rallarsvängen och PDOL!
Fast, ja tror jag hinner med LK med Natta ;) YEEEEEEES! ;D
Vi kommer ha kul!

Examen snart, fast först, gymnasievalen klara... Undrar om jag kommer in på allt jag sökt..?
Hoppas inte, hoppas jag bara tagit mig in på ett val, då blir de ju lättare å välja ;) haha! ;D

Hmm, är så sugen på att ha en sköthäst alltså, det finns ju inget å göra nu för tiden..!
Känns inte som att jag får sköta Zäta nå mer nämligen :'(
Jag måste väl prata me Mia, men ja vet it om jag törs veta svaret...
För fel svar från henne kan förstöra en del...

Inte mitt hästår asså... Först Falize och nu Zäta.. :/ DAMIT!

Blir å plugga Pearl Harbor med Emma ikväll om inte Hanna kommer hit å ser film! :)
Vilket som så är då iaf kvällen räddad! ;D Snajsigt (som mamma alltid säger, haha)

Usch vad jag skriver! haha ;)

Pusshej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0