40 års kalas ;>

min farbror Urban fyllde 40 år idag, så jag och pappa for till Luleå kring kvart i tolv, å på vägen hämtade vi upp min andra farbror Lars, som ja träffade senast typ när ja va, två år? haha!
sen så försökte Lars hjälpa mig övertala pappa å ge mig ett säsongskort, men det slutade med att ja å Lars slog vad, så om Luleåhockey <3 ligger före skellefteå aik :@ i tabellen före slutspelen börjar så ska jag få ett säsongskort av honom till nästa säsong! ;) SWEET! ;D
sen åkte vi till nå blommbutik å köpte ett silverträd som Urban sku få i födelsedagspresent, haha! ;> 
å så åkte vi te Urban å fikade tårta å kaffe, mums mums! ;D
Katrine tyckte att det va jätte kul att ja oxå hade följt med, å innan vi åkte därifrån så sa både hon å Urban att jag var tvungen å komma å äta middag hos dom när de e hemmamatchdagar eller liknande, haha! ;>
så de va ju fett soft! om jag har tur kanske ja får sova där nån gång oxå då de krisar med buss eller nå i skolan! ;>
sen körde vi hem åsså lovade jag Lars å komma å hälsa på där oxå å snacka hockey osv! ;>
ganska kul att heeela min släkt är luleåfans! ;>
när jennifer tillexempel (min lillkusin) tvekade när vi fråga vem hon trodde skulle hamna först, skeå eller lhf, så sa Urban, ska du ha nån mat ikväll elelr inte? haha, han skämtade ju såklart, men grymt kul va de! ;D
han jobbar ju inom räddningstjänsten, han har varit ambulansförare, sjuksköterska, likdykare men just nu e han brandman, och ibland är han även publikvärd i Coop ;>;> soft de! ;D hehe ;D
image44
ahajajaja, men nu ska ja gå å försöka hitta på nå å göra, grymt trist å bara sitta här...
synd att ja e full i tårta, annars hade ja ju kunna köpa en glass! hehe ;>
äsch då, ja får väl försöka hitta på nå, alla folken e ju upptagna ikväll, en bor i Vidsel, å dit tar ja mej ju it, en är hos en skellefteåbög i norrfjärden, så dit vill ja ju inte fara, å resten ska supaaaa! erhm, vad ska då jag göra? hmm, får väl bli hemmakväll med film å frukt! ;>;>

pusshejs! ;D

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Luleå hockey förening är det;)

2007-08-13 @ 21:32:50
Postat av: emme

jajaja, va ett tag sen ja gjorde den dära bilden, haha! ;)

2007-08-14 @ 13:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0