blahablaha!!

känns som om jag har börja bli dålig på å uppdatera denna lilla blogg! men de e inte ofta man har tid eller ork å sätta sig å skriva om sin dag! haha :P
men, nu är de ju bara två gadar kvar till skolstarten.!
måste säga att sommarlovet har gått jävligt snabbt! känns som om de va igår man tog farväl av alla gamla klasskompisar! men, har man mkt å göra så går tiden snabbt!
började med å tälta examenskvällen, sen åkte jag till sundsvall å jobbade i två veckor, sen en vecka på föreningen i älvsbyn, två veckor i grekland, två veckors jobb på föreningen igen och sen va de bara e vecka kvar! har hunnit någon drive till luleå å sett hockeytränig, kollat i affärer och man får ju ite glömma de oförglömliga, LULEÅKALASET! ojoj, det var verklige det roligaste på hela sommaren!

men, nu är skolstarten som sagt på G! kommer bli mycket spännande! ny skola å nya kompisar!
men, nu har jag suttit här lä'nge og känner jag! haha :P ska se å film tror jag :)

konstigt väder idag, blåsigt, regn, åska, solsken!

ajja, hejssssssss^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0