Första schemadagen! ;D

första schemadagen idag! fast, vi slapp både data å estet! ;D SOFT! :D
på sveskan skulle vi lära känna varandra bättre å säga bla tre personre som betyder mkt, klart jag tog mina mest pålitliga kompisar då! bonden, natta å ewe! ;D sen skulle man berätta varför; Bonden-kan man sncaka med om precis allt, och han kommer alltid med svinigt rba råd så man blir glad igen! Natta-ja, vad ska man säga om denna quinnan? ingen emme utan natta helt enkelt! ;D Ewe-min lilla snärt som man bara kan hänga å vara sig själv med! BÄST! ;>
sen skulle man babbla om favoritfilmer, böcker, intressen och ställen man älskar! haha ;>
gode lame, men de funka! man slapp ju anstränga hjärnan ;)
på matten sen då, för att hitta dit så va ja tvunge å fråga tre svincoola brudar om vägen! tack gud för det, äntligen kanske man har hittat några som vill snacka å inte vara så förbannat blyga! ;D synd bara att dom går i B å jag i A... :( me, alla raster har vi ju tsm å de! :) bullat e de! ;D ajja, på matten så babblade bara läraren på en massa åsså gjorde vi en fördiagnos, å de är ta mig tusan den lättaste diagnosen jag gjort i hela mitt liv! haha! på typ 50-60frågor så svarade jag på alla utom kanske MAX 5st! haha ;> SOFT! ;D ajja, se hade vi svenksa igen åsså skulle vi läsa nå mojjs å skriva reflektioner, sen skulle vi skriva om ett eget skolminne! haha, hur många sånna har man inte? ;) NICE!

stod å luftade ute på skolgården ett tag dag oxå, å OMG vilken hottieboy man såg då! ;>
MUMS SOM FAN så snygg han är! jag blir typ galen ! ;O lång, vältränad, stilbög, hockeyspelare, luleåfan...! fattas bara att jag ska lära känna honnom nu, å sen så är önskelistan slut! ;D haha! ;D snacka om att killen är som tagen ur drömmarnas värld! ;O
OMFG så jävla snyggg! ;D;D



ajja, sova nu, upp klockan 05.20 imårn som alltid! :) sista dagen på den här veckan nu då! innehållsrik vecka!



just ja, fyfasen vad jag blir less på ÄR fucking F!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@:@:@:@:@:@:@:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0