Glasögon-Emme ;>

var iväg på carlssons,e lelr lideruths optik eller vafan de nu då heter, idag efter vi kommit hem å packat upp..
hämtade mina nya glasögon! hehe, allting är gode myche mindre ansträngande nu! ehhe ;D
sen elva på förmiddagen i torsdags fram till nu har jag abra sovit en endaste timme, och jag är så gryyyyyyyyyymt trött! alltså!! haha! ;P ändå vill jag itne somna! haha ;D men iaf, glasögonen hjälper mig då att orka vara vaken ett ltieet tag till! men klockan tolv måste ja fasen gå å sova lite ;P haha! ;P
ja, jag är då nöjd med mina nya bågar! dom va dyra, men de va de ta mig tusan värt!  kostade 4850 lax!
ne, nu ska ja bli socialarn på msn ;) hehe hejsvejs! ;D
image77
som sagt, ha i åtanke att jag itne sovit på nästan 36timmar! ;D hahaha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0