Luleåkalaset! ;D

hmm, luleå kalaset iår, blev, över förväntan!
det var svinigt kul, men ändå otroligt, ja va ska man säga, deprimerande?
blev så glad över alla nya roliga människor vi lärde känna!
eve och natta hittadee två som dom lärde känna merän de andra! ;)
så egentligen vad ska jag klaga på?
jag åkte luleåraggen i sveriges snyggaste subaru impreza -05, träffade en massa sköna killar, pratade med roligt folk, mina två bästa kompisar fick sig ragg båda två, så egentligen har ja ju inget å klaga över, men ändå va de nå som fattades...

måste bara säga att micke är lika sygg som sin bil, haha, fast hans jäkla skratt efter varje mening, de gå ju å diskutera ;) Å DE E SÄKERT AAHAHA!! ;) dumfan ;)

ne, nu e de bara å dra ner å bo på skräddarn igen å se hockey å dra me micke å company! ;) MIHII! ;D

ajja, nu ska ja gå å typ sova? haha ;D

SIVJETAAAA! ;D
image78Subaru Impreza -05

Kommentarer
Postat av: ewe

hmm, usch. lärde känna bättre? på vilket sätt menar du? ;) det är ju fan pinsamt, fast mer för han kanske! :S hoppas inte ajg träffar han igen då dör jag! MEN MICKE+friends träffar jag gärna igen men hels bilen! :P

2007-08-07 @ 23:12:38
Postat av: emmee

haha, de gjorde du ju ;) ite känna sån där ånger nu, han va ju söt :) micke, mmh, han träffar man mer än gärna asså! haha ;)

2007-08-08 @ 15:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0