Myskväll med syster erika ;>

efter jobbet idag så for jag till pappa å åt palt <3 jävla mumma! ;D
sen tjäna ja 50 spänn för att ja klippte pappsen ;P
efter simpsons så gick ja å erika på ica å köpa ricotta(?) mjölk å grädde!
när vi kom hem blidde hon datanörden å ja vart kocken! ;D hehe ;D lika bra å vänja sig!
sen datanörda hon jätte länge å ja glodde tv, sen kom hon ner åsså åt vi ricotta(?) med jordgubbs sylt, de va mumma! :) åsså såg vi green street hooligans :) mycket kul kväll, itne så ofta man får träffa systrarna sina, så de e kul när dom kommer hem å vill hitta på saker! :)
erikas bästa kommentar idag; helgum? där äter dom winergum!
okej, de ser itne så kul ut här, men just då va de svinigt kul! ja skrattade hela vägen från polishuset till järnvägsövergången! haha ;)

ajja, hon gick då hem nyss, så ja ska väl sitta här ett tag å sen blire sängen, näst sista jobbardagen imårn! SKÖNT SOM FAN!

40års kalas på lördag oxå! kul :) eller ja, ni fattar! haha ;P

på osdag blire nattaemme dag å se hockey! :) FAN VA JA LÄNGTAR!!!!!!!! ;D;D

allt känns...bra, det är en konstig känsla som ja inte träffas av allt för ofta! ;O
men nu, när allt känns bra, är jag väldigt, glad, på riktigt! :)

Kommentarer
Postat av: ewe

menmen :S hallå jag ville också följa :S men jag jobbar så ha kul och hälsa coop från mej!! och passa så inte Natta försover sig!!! :D

2007-08-10 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0