Biljetterna uthämtade! :D

INTE länge kvar nu tills jag åker!! ;D
hämtade ut biljetterna idag å ringde till liza å sa när ja sku komma fram å de!
ååh, underbara grästorp..!
annars så har gårdagen och dagen idag avrit väldigt VÄLDIGT omtumlande...
VAD FAN SKA JAG GÖRA?!
känns som om det abra är natta som förstår detta...
åååååh, SUCK!
varför sku de bli såhär komplicerat för?  suck suck suck...
jag måste komma på någonting smart?
gå å bli vänn me hockeyfjortisarna kanske? HAHA!
ajja, julafton på måndag, kul å träffa tjocka släkten! haha, eller ja, iaf typ 1% av släkten ;)
Blir många som ska trängas i klövern ;D
fam. mikaelsson/nilsson = Jag, pappa, emma, erika,
fam.nilsson = ove(?), agneta, jonas, stina
fam. elke = ingen aning om vad dom heter !
åsså lill farmor :)

komemr bli kul kul! ;D länge sen man träffa alla, eller ja alla utom jonas då, "lillflickan", eller hur stina? ;) haha ;D

ajja, ska slå in den sista julklappen nu å de ;p haha, 1kr, akta att man tog i när man sökte julklapp å DenDära ;p haha! ;D usch! han förtjänar bara en kolbit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0