hååjaa hååjaa

drömlöst inatt, lika bra de då kanske..
men då ältar jag bara drömmen ifrån igårnatt om och om igen..
jobbigt å deprimerande..
är på väg tillbaka i deppträsket, å den här gången känns de som om jag tar med mig Eveline i fallet.

skrev nyss värsta långa inlägget, men sen tog jag bort det, vissa saker är inte för andras öron.
well well, what tha hell..!
om man kanske skulle ta å sluta skriva en massa strunt här då kanske.
kommer aldrig att gå..! haha
ibland är jag bara för mycket alltså!

disney channel nu, stallet sen, hejs!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha du det gör inget att du drar ner mej i fallet. Då är vi två som kan hjälpas åt att komma upp ur gropen igen. :D

2007-12-09 @ 16:49:58
URL: http://evelineenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0