ingenting kvar att leva för.

disney channel är borta... VAD SKA JAG TA MIG TILL?!?!
jag måste bara se nå disney, typ NU! äckligt mycket fett NUUUUUU!
disney disney disney....

och jag menar det ewe, om du inte fixar fram du-vet-vem så kommer du-vet-vad hända!! hahaha ;D
nä fan vad jag flamsar..
kom på så jääääääkla mycket bra som jag skulle skriva i bloggen imorse på bussen, alla tankar virvlar bara runt i skallen när man vaknar på bergnäsbron typ, men klart som fan att jag hinner glömma vad de va ja skulle skriva innan jag hunnit hem...

köpte iaf den sista riktiga julklappen idag :) så nu är alla klappar inslagna, förutom billys då..
vet fan itne om eller vad jag ska köpa till Han.. suck.. egentligen borde jag försöka komma mig ut till dollar store, för pengarna börjar sila ut ur händerna på mig, har bara 200 spänn kvar, egentligen skulle jag ha haft 100 endast, men då klippte jag pappa idag å tjänade en hunka, så nu ska jag köpa en LH-fleecefilt :) å den kostar ju 200..!
ajja, ska prata me mamma å de om ja får nå pengar av henne, annars får han väl va utan, inte mig emot, han förtjänar typ en kolbit.!
snart är det jul i vilket fall som helst, med eller utan julklappar! komemr bli en mysig liten släktträff i klövern med pappa, emma, erika, ove, agneta, jonas, stina, jag, farmor och mina tremänningar som ja inte har nå minne av, fam. elke ;p haha ;D vet bara att det är farmors syster bojjan, hennes dotter eva och hennes son johan, men om det är fler typ syskon eller om eva är gift så kan ja då it namnen på dom :S haha! HON SOM HAR KOLL! nä, men seriöst, jag har så jäkla bred släkt så de sku fasen va omöjligt att hålla koll på ALLA! haha ;D
men men, nu äre luwnar som gäller ;D ska väl blogga nå skit där oxå, men jag blir galen på att jag inte komemr på vad tusan de va ja sku skriva som jag kom på över bron...

lagade laxmousse och luciakaka idag ;P
igår gjorde vi typ knäck, mjuk pepparkaka och nå annat som ja IT kommer ihåg ;P

Å SLUT NU Å  MOBBA MITT UTTAL HIMLA LULEBOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0