Jag älskar er :)

Jag är så jävlarns glad just nu alltså! ;D
båda mina underbara super-systrar komemr hem den 23 å då ska vi klä granen tillsammans! ;D
fy fasiken  så glad jag vart nu alltså!! :D
jag saknar dom hela tiden å ja tycker de är jätte äckligt cp dåligt att dom ska bo så himla äckligt långt bort!!
men nu kommer dom hem över jul å då ska ja va med dom varenda sekund typ! ;D
jag tycker om er så de gör ont! ;D jag har ju fasiken dom bästaste systrarna som finns i hela vida världen! ;D
typ Erika som man flummar med hela tiden å brottas med å Emma som man kan berätta JÄVLAT allting för! ;D
å underbara ni! ;D
att klä granen iår kommer ju typ bli årets höjdpunkt! ni måste komma hem oftare ju!
image116image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0