Så jävla onödig dag!!

snoozade tre gånger istället för två imorse, övervägde faktiskt att skita i å åka med första bussen, men sen tog jag mig i kragen, tyvärr!
åkte in till lule med vanliga bussen och såg på schemat att idag var det svenska, data, matte och svenska..
På svenskan fick jag reda på att vi inte behövde komma till sista svenskalektionen, SKÖNT tänkte vi!
sen fick även reda på att matten var inställd, DUBBELSKÖNT tänkte vi!
men sen när datan va inställd tänkte jag, FAN! för nu var ju klockan ca kvart över nio och nästa buss skulle gå tio i ett.. SUCK!
men iaf, vad hittar man på dådå?  jo, jag tog kortet som jag bara på skoj hade gjort på svenskan på morgonen, ett fin fint julkort som de stod:
God Jul & Gott Nytt År
(alla lulehockeys spelares efternamn)
"vi ska upp och ta det vi måste ha, vi ska visa dom vad vi alltid velat ha, vi ska ta guld igen, ja de ska hem igen, hem till vårat gäng"
NU SIKTAR VI MOT GULD!
i, å sen gick jag till coop arena och gick in i kansliet där jag träffade på en vänlig själ som skulle ge kortet till hans huscowzki som skulle vidarebefodra kortet till laget! haha ;D
mötte även en väldigt väldigt gulllig brun/vit engelsk cocker spaniel inne i kansliet som jag nästan it höll på å kunna slita mig ifrån! den va bara sååå himla gullig å social! hade vilja ta med mig den hem :) haha ;D
ajja, hoppas laget blir glada över sitt lilla julkort och SIKTAR MOT GULD! haha ;D
ja, sådär går det när man ahr brist på annat å göra ;P
sen gick ja omkring på stan i hundra år å sen när klockan va typ elva så gick ja till bussstationen å satt å slöa å då kom kusin stina å gick! kände först inte igen henne, men de tar ju alltid ett tag innan saker å ting kopplar för mig! hahaha ;D så vi satt å sociala ett tag tilsl hennes buss gick ;P
sen åkte ja hem, trodde att ja sku få mig 5400 spänn på banken men jag hade missuppfatta brevet så jag avrt ledsen :( haha ;D sen såg ja på punk'd å nu ska ja väl typ snart gå å ta en tuppislur ett tag å de så man orkar upp imårn ;P  får dock sovmorgon! ;D
ewe följer med till skolan imårn å de oxå, blir å ha lilla julafton å de då å så :) kul! :)



men problemen klandrar sig fortfarande fast på min axel,
vart jag än vänder mig, hur jag än vrider mig, förföljer dom mig,
bort bort bort, känslan att sjunka, ingen hjälp finns att få..
hjälp, jag drunkar, känslan kommer tillbaka, jag vill inte, sluta sluta sluta!
Jag abdikerar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0