Så rolig julavslutning :)

idag vart det julavslutning i skolan med lärarna tvåorna och treorna ;p
Ewe ringde å väckte mig typ halv sju eller nå sånt för att ja sku låsa upp åt henne, så ja låste upp dörren å gick i duschen typ å de ;p
sen åt ja frukost sminka mig å allt dedära vardagliga ;D
efter de fick jag två julklappar av tre av ewe, SM-Gulds matchen från -96 på DVD och en FalconTröja!! ;D;D
gode glad man vart! ;D
sen gick vi till bussen å de å åkte till lule till julavslutningen, ahde ställt in mig på att de sku bli lika tråkigt som alla julavslutningar, men med min flummiga klass och några av treorna går det fan inte å ha tråkigt! jag har inte skrattat så mycket, och avrit så glad på länge länge..!
på bussen fick jag min tredje och sista julklapp av ewe, en bok om vänskap! så himla gullig bok det var :)
det börja typ me att vi fika, dumlegrottor, knäck, kola, julmust och sen även kaffe, så då kan ni ju tänka socker + koffein rakt upp i skallen på en trött emmepemme?! haha! jävlars va hög jag vart! ;D
började typ busa som besatt med alla! ;D haha ;D
ajja, efter typ en timme så började lekarna som muipui å annbannann hade hitta på, å jag avr foprtfarande hög på socker då!
å då typ lekte vi "grannen", "älskling, älskling", "psykologen", "kaptenen" osv osv, men den leken som var jävlat roligast va nog fasiken tidningsleken!
några treor hoppa in å va me å lekte, sanna, anton, marcus och erik, haha! först så va man ju typ lite försiktig när man slog till dom å de, man kännde dom ju it så bra å de, men sen i slutet var det fan itne mycket kvar av tidningen! haha ;D ojoj! så himla kul det var! det finns fasen inte ;D haha ;D spöa skiten ur treorna med en papperstidning är väl inget man gör avrje dag ;D haha ;D
ajja skoj skoj skoj! ;D
sen hängde ja å ewe på stan ett tag och på bibblo tills bussen gick, åkte emd boden bussen 12.50, så det avrt ju å sova ;D
ewe: men sov it!!
jag: men ja e trött?
ewe: men INTE jag!!!
haha, vadå? ska ja hålla mig vaken för din skull elle? haha! ;D nono! ;D
hmm, vad hände sen?  ewe försökte förstöra i mitt rum å plocka undan en amssa saker som alltid funnits där!
aldrig sa jag då å kasta ut henne ur mitt rum gode precis när pappa kom, så då skjutsa vi henne ti busstationen och sen for ja till stallet ;D
hade höjdhoppning med Piccolo, å han är ju it så begåvad, än, så vi slutade på 0.95m, it så mycke om man jämnför me amandas 1.30m ;) haha ;D men som sagt, han är väldigt framtung och har lite konstig galopp så jag avrt ju rädd att han sku stupa typ! men ja avrt nöjd iaf :)  min lille piccopoopoo! :D
ajja, sen efter ridningen så släppte vi ut hästarna å de typ ;D
å då åkte ja hem å blev arg för cp datorn ville it få internet å funka men Han fixa de sen..
sen kom typ pallan, hon visa va hon köpt i lule idag å de ;D sen kom natta å då gick vi in på mitt rum, fick min julklapp av henne me! ;D SÅ JÄVLA FIN! ;D en helt jätte stor planch med bara pekka å johan harju på! ;D ska upp i taket eftersom mina väggar är FULLA i massa annat skit! och dom tre garderoberna tar ju upp sin plats dom oxå..
haha ;D ajja, nån stans ska jag väl rymma den! mitt största problem är nog vart ja ska hänga min harju tröja sen när ja får den å de! hahah ;D
men men, just nu så ska nattas planch upp i taket (de bästa med snetak) sen ska ja klistra ihop mina autografkort och hänga upp på dörren, känns som om de börjar bli väldigt väldigt mycke lule hockey i mitt rum nu asså ;D haha ;D
å i garderoben oxå för den delen ;D en jävla massa rött! ;D haha ;D men så ska de va! ;D KLÄ ER ALLTID I RÖTT!
håjahåja, va ska man mer skriva om dagen idag? har nog inte hänt så mycket mer skulle jag tro ;p
har abra äti frukost, å fikat då, så lite hungrig är man allt ;p hahaa! ;D
jag ahtar när winamp buggar å hackar, jag blir arg..
nej, fasen, ska till pappa imårn vid två å göra julskinka å sallat eller av de då hette ;p hihi! ;D
klä granen med världens bästa systrar på söndag oxå <3
å måndag JULAFTON med farmor, kusinerna, pappa, tremänningar osv ;D haha! ;D
SÅ JÄKLA UNDERBART SKOJ ASSÅ! ;D

men nu ska ja sluta skriva, stor eloge till er som orka läsa allt om en dag i mitt liv ;) haha ;D
puss å kram! GOD JUL! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0