Spöken, Skräckfilmscenario, Tårar, Stukad fotled och Senadrag

usch igår var verkligen utöver det extra..!
efter 2-2 matchen mot mora igår så åkte jag med ewe å hennes familj till per å satt å surra, fick reda på att det var två platser kvar till öviks resan, men som sagt, crimson..! sen så fick jag veta att jag har jobb på nyckelbrygg om jag vill ha de uder jullovet oxå, men som sagt, CRIMSON! ;D ajja..

sen åkte vi iaf hem till älvsbyn å tanka å jag hämtade mina grejjs för vi bestämde att jag skulle sova över hos ewe ;D men eftersom de va så fullt i lägenheten i helgen så for vi till bredsel där hennes mormor bor, för hon va i skellefteå, å sku sova i deras sovstuga, men du tror inte att tv:n inte funkar då???
å då har ewe hunnit skrämma upp mig om människoätande björnar och spöken som bor på en himla äckelsoffa?!
fan jag vart så jävla rädd att ja höll på å börja gråta!!
å i i huset ville jag egentligen inte heller, för där fanns det en trappa som ser ut som värsta skräckfilmstrappan, nivet en såndär som man blir jagad nerför i skräckfilmer men snubblar å bryter benet så man blir mördad?!
ajja vilket som, vi stekte lite oxfilé och käka nå konstig potatis som var trekantiga å smakade pyttipanna..! de va gottarns :)
sen gick vi upp för skräcktrappen å satte oss på msn å snackade med en bög ifrån boden som lurade oss att modig var klar för boden i 8 matcher, å klart som fan man ville veta säkert om det var sant, så då messa vi anders å han ringde modig, å klart som fan att han inte alls var klar för boden, utan han låg hemma i vinterkräksjukan, å de va därför han inte hade varit på matchen.. SUCK! VI HATAR BODEN! dom kan gå å hänga sig hela buten, förutom robin lindqvist, viktor lindgren och mina släktingar ;P hahaha! ;D

sen började vi se en skitfilm som hette DU & JAG å mitt i filmer efter vi precis börjat små prata om spökena igen, tror ni inte att det blirr ett fett jävla strömavbrott då?! å gud i himlan vad rädd jag vart...! så vi väntade på att ele skulle komma tillbaka, men de gjorde den aldrig, så fan va less vi vart då, så då började vi söka reda på sängkläder med hjälp av en mobillampa, åsså gick vi ner för trappen med händerna fulla av täcken å kuddar, men ewe gick ju framför med lampan, så ni tror inte att jag missar dom två sista trappstegen för att jag inte ser mer å knäcken fotleden och landar på den å mitt onda knä? satan i helvete vad ont det gjorde alltså... å sen satt vi där å tände stearinljus å väntadee på elen å snackade en massa strunt, å väntade å väntade... efter ca en timme eller nå så kom elen tillbaka, så då gick vi upp å stängde av datorn å tv:n å de å släckte å hämtade filmen, åsså båddade vi i bäddsoffan å gjorde iordning oss för natten typ, å se slog vi igång filmen, happ, efter ca 20 minuter eller å blir det strömavbrott IGEN, vi ba vafan?! ajja, vi väntade ut strömmen igen å självklart kom ju spöktankarna upp till ytan så då satt vi där å skrämde slag på mig, igen! å sen kom elen tillbaka, vi ba, hmm, okey, ett sista försök då! slog på filmen, såg i typ en kvart? ja, nå sånt, å se, ELAVBROTT IGEN!!!! jävla el!! då vart vi så jävla less så då stängde vi av tvn å dvdn å låg å snacka ett tag, jävla varmt var det oxå så man låg typ å snurra omkring i sängen hur länge som helst innan man somnade..! haha ;D sen vaknade jag kring typ 4tiden av årets JÄKLA senadrag i vaden, å gud i himlen vad ont det gjorde, trodde jag skulle skrika, men de gjorde ja ju tack gud inte.. haha! ;D ;D jag vet, jag är en mes!

sen vaknade vi å såg klart den där himla du& jag å sen bäddade vi ihop allt å plocka undan skräp å skit å sen såg vi mean girls å sen kom pappa å hämta oss typ ;P
fortfarande lite ont i foten men jag ska ändå till stallet kring halv fyra å rida pelle, var fan typ hundra himla år sedan jag var upp å red nu..!  haha ;D så de kommer nog bli, intressant.. rida pelle för första gången :) skoj! ;D

måste oxå bara tilllägga, att det är bra att man vet att jimmy alltid skojar, annars skulle man ju bli rädd för han! haha ;D t ex när ja sku köpa min nya lulefans tröja igår...

Jag: Hejhej!
Jimmy: Tjaa.!
Jag: Jag vill ha en tröja!
Jimmy: Jaha?
Jag: Jaa!
Jimmy: Vadå nu eller?
Jag: Jaa!! Antagligen..
Jimmy: Jaha, kul för dig.! ;)

Haha xD Suck på han!


Sen är de ju lite småkul att Ewes mamma jkallar mig för Emme, hahaha! xD

HÅJA HÅJA! man ska va me om mycke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0