ingen städar som jag städar när jag verkligen städar!

årets städardag blev det idag eftersom de it gick nån bussjävel till Vidsel... :(
men, de va ta mig fan välbehövt! var äckligt dammigt å sandigt (?) i mitt rum! ;O
såhär blev då resultatet! ;D

synd bara att det komemr se ut som "gud kom och hjälp mig, men ingen kom" om bara några dagar..
typ, efter jag har packat till greklandia!
ajja, då får man väl bara städa IGEN då¨! ;P BLÄÄ! det är så gryyyymt tråkigt!
synd att jag inte tog nå före bilder, haha! dom säger ju att tjejer ska ha sån jävla ordning å reda, hmm, isånna fall är jag en kille! hahah! ;P det såg verkligen ut som slaget vid pearl harbour när jag började! ;P

Men, nu ska ja gå å äta grillat, känns som om ja förtjänar en fet jävla middag, EMME HAR FAKTISKT STÄDAT!! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0