De mognas rikskansli håller föredrag idag! ;D

haha, eller så inte va?

fyfan, jag å ellan idag! hahaha!
typ ellans klockrenaste kommentar idag:
-mina bröst gör ont, tänk om det är växtvärk?! KOM IGEN VÄX VÄX VÄX!
-min rumpa gör ont, helvete! tänk om det oxå är växt värk?! SLUTA VÄÄÄÄÄÄÄX!!!

typ emmes bästa kommentar idag:
elina: vill du ha en frukt?
emme: vad finns det?
elina: bananer, päron, äpplen, apelsiner....
emme: hur ser bananerna ut?
elina: tjaa, dom är gula, och böjda!
emme: .... (får en banan)
emme: asså helvete elina!
elina: vad?
emme: asså, jag klarar fan inte av å få upp den!!
klockren tystnad
elinas tysnad brister först och båda dör av skratt i typ tio minuter en kvart!

sen sas OCH gjorde det en massa mera tokiga saker, t.ex jag å elina sku hämta upp bevväh (aka eveline) på buss station, men lilla voffsingen molly ville inte vara tyst i väntsalen så då gick vi till rondellen(?) och satte oss vid pärlan och väntade på bevvähs buss, medans vi sitter där ser vi en liten röd bil med mattelärare eva vid ratten, elina saftar:
-EVAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eva tvärsläpper gasen och tittar mot rondellen där vi sitter skrattar och vinkar! haha, självklart vinkar vi ju tillbaka (hehe, hon kanske ändrar våra betyg? ;)

ajja, sen så gick vi iaf hem med molly och sen hem till mig och tjockade tårta!
och elina och bevväh, vilka tjockisar! tryckte i sig heeela tåran ;) hehehe ;D
sen gick iaf elina hem och natta ringde å frågade om ja sku me till nybyn å hämta zäta, jiaop svarar jag och off we go å bevväh följer såklart med då! ;) vi hämtar zäta som har damp å vägrar stå stilla :S CP! haha :P å sen kör vi till stallet, jag hade hopplektion och fick ha baronen, blev till å hoppa terrängbana, utan några som helst problem, känns så bra att rida baronen! han hoppar verkligen vad som helst du ställer framför hans fötter!
som jag sa till emma; -det känns så bra att sitta på en häst man verkligen kan lita på att den hoppar!
och det är så sant så sant...
bevväh är iaf allergisk, så jag skyndade mig gode rejält, sen fick jag ju ta smällen för det sen, att folk bara orkar gå å snacka hela tideen? kan dom inte skaffa sig ett liv å snacka om nå roligare äna ndra människors liv? okey att jag inte hjälpte till, men jag sa att jag sku hjälpa er nästa vecka, och ni var ju ändå jävligt många, ingenting att sura över för fan!

ajja, när vi kom hem till mig så gick bevväh till sin farmor och käkade bulla medans jag var i duschen typ ;P
sen när hon kom (väldigt mätt) till mig så gick vi på KP å köpte en slush åsså satte vi oss i rondellen (L) och slurpa i oss den!
sen när vi kom hem satt vi vid datorn ett tag å sen såg vi älskade Green Street Hooligans!
fy-i-fan vad jag älskar den filmen! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

sen for hon hem till sin farmor kring tolvtiden, så jävla bra som jag är, så följde jag med henne ;P å sen när jag kom hem så msn:a jag lite, fanns dock bara en social, sundsvall-jonte! sen så gick den himla människan å sku sova! BLÄÄ! så nu är de gode tråkigt, och jag är pigg - kan alltså inte sova, PLUSS att jag har den fetaste jävla nackspärren som man kan tänkas få! fyfan vad det gör ont!!! JAK PLIR GALÉN!

nee, fy-i-fan vilken blogg det blev nu alltså!
ingen som kommer orka/idas läsa hela vägen hit heller ;P
Men Men Men!

mamma hämtade ut biljetterna till sundsvall idag oxå! NU SKA VI VERKLIGEN ÅKA!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASN VAD JAG LÄNGTAR!

Ellan Emme Bevväh

tänker avsluta med denna text, och ta åt er allihopa som inte har ett liv å bara bryr er i andras:
Kloka människor diskuterar idéer,
Medelmåttiga människor diskuterar händelser,
Svaga människor diskuterar andra människor

Vilken människa är du?

Kommentarer
Postat av: E V V Ä H

haha, jag orkade då läsa hela! :) och faktist så tjockade du också i dej tårtan, spela inte oskylldig. :]

2007-06-02 @ 15:28:54
Postat av: emme

jag åt inge tårta alls ;) jag är en nyttig gräs månniska! ;D hehe ;)

2007-06-02 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0