Och det var nio år av mitt liv!

mmh, nu är det över, bara tre gymnasie år kvar nu, känns att man börjar växa upp och mogna.. "/
minns att jag förra året sa att jag skulle gråta på examen i nian, men när jag satt där i kyrkan kom jag å tänka på att dom av mina klasskompisar (nu då ex klasskompisar) som jag tycker mycket om, dom kommer jag heller inte att tappa kontakten med! så varför då stå å böla å förstöra sminket? ser ingen direkt anledning till det :)
kommer såklart sakna mina lärare, faktiskt, tro det eller ej, EVA SANDBERG! ;O hon som jag i början av terminen hatade så OTROLIGT mycket, men nu insett är den BÄSTA läraren jag någonsin haft, och kommer få!
kul iallafall att grundskolan är över, nu kan jag bara se framtiden :) kommer bli så gryyymt kul i luleå till hösten känns det som :)
men, det är klart, vissa dagar kommer jag ju sakna min lilla klass!
jag har ju trots allt gått i skola med halva gänget i 9år och den andra halvan sedan dagistiden!
hoppas på en klassträff senare i livet, men det såklart, min klass lyckas ju ALDRIG fixa någonting! hahaha ;)
så jag ska väl inte hoppas på för mkt i den saken ;)

vill tacka för alla fina och hemska år med er allihopa!

Sanna D, Johan W, Johan Ö, Joakim I, Sofia B, Linda N, Elina E, Stefan H, Cecilia S, Caroline D, Hanna C, Mattias A, Frida D, Peter S, Andreas Ö, Cornelia L, Pernilla L, Erik L, Peter L, Linn L, Michael N, Anna S, Louise S och självklart mina mentorer Kjell L och Annelie K   :)
image55

Kommentarer
Postat av: Sanaa

åh snyft ', (

2007-06-08 @ 17:52:00
Postat av: Bindie

Sött ! ;D

2007-06-08 @ 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0