Regn regn regn regn regn... :(

man blir jävla bitter!
sommaren började ju så bra med två veckor i sundsvall med lysande solsken med två helt underbara människor! CORNELIA OCH PAULA! ;D
sen kommer man hem, det bara regnar och paula är i östersund och corre är bara med lill tösen typ.
har inga underbara människor å jobba med här hemma heller...
allt skitsnack kommer ikapp mig, och mamma undrar VARFÖR jag vill flytta till Luleå?! haha, skrattretande ju! egentligen är de väl jag som ska fråga henne varför hon inte vill flytta ifrån älvsbyn?! haha ;P
ne, nu kommer syrran erran snart tror jag, ska gå å glo tv å lyssna på regnet, gode mysigt :)

kom in på HR i luleå oxå :)
samling den 20/8-07 i lärkans aula klockan 09.00 :)
nu gäller bara att hitta dit ;) heehe! ;D

aja, ha de bullarns! pusshejs! ;P
image59
Gud vad jag längtar tillbaka!! SUNDSVALL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0