Sommar! <3

Suttit fan i mig snart 5 hela timmar, öppnar ögonen de känns som
jag ska svimma raggar en cola för o släcka min törst
bränd upp i ben shit axlar o bröst
dagen tar slut o kvällen börjar sticker hem o tar på sig en extra tröja
ut för o röja festa loss me polarna o boysen bara släppa loss
vi möts i hästhagen o tänder på en brasa adde e för full o får elden
o rasa spelar ingen roll för han e känd för o knaza
Emmy snubblar glider runt o spelar dum
medans jag själv står o snackar nåt skumt
ja känner en stämmning som e helt perfekt skojar med varandra
med full respekt jag önskar att vintern aldrig fanns

Det e sommar o polarna glider hänger runt i parken o
smuttar på en cider solbrännan svider men ingen lider vi tar de soft
o noga för de e sommar tider.
Det e sommar o polarna glider hänger runt i parken o
smuttar på en cider solbrännan svider men ingen lider
allt e lika skönt o vi njuter av livet




jag älskar sommaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0