Två veckors hårt jobb i Sundsvall väntar! ;>

jiesjies, nu har ja packat allting, tror jag, hehe, men jag är ju rba på å glömma ;)
ska bara packa silvershampoot, riset och speghettin, sen e de dunno! ;D hehee ;P
eller justifan, glömde hjälmskyddet i stallet! ;O helvites! hmm, orkar man åka upp å hämta de? ÖÖH, NEJ!, haha ;D
kommer bli två hårda, nyttiga och väldigt salladsbaserade veckor :)
mycke loka kommer bli köpt oxå kännr jag på mig ;) OCH KAFFE! min nya passion! ;D

nej, helvete, om man sku ta å dra sig neråt för trappen och packa det sista? underbart!

två veckor med corre, maggan med hennes hyss och hästar :)
(om vi har tur kanske Åsa är på semester eller nå! ;) hehe :D å har vi dubbeltur så är de flesta hästar på bete och att de inte är ridläger, hehe, då finns det inget för oss att göra ;) hehehe, eller jo, det finns ju alltid NÅNTING, men ja å corre jobbar ju så jävla snabbt, alltid! hahah ;D

ajja, nu SKA jag gå, hehe, ska göra mig en kopp med kaffelatte oxå ;) YUMMIE! :D
drygt med tåg, gör dock inget, jag å corre ska fota tjocka/håriga gubbar och snygg/fula pojkar! LIKE ALWAYS!
åsså ahr jag en heeeeeeel deeeeeeeeel saker jag måste få ur mig, å då är corre rätt person! :)
bästisar sen dagis typ, ingen känner mig bättre än henne för fan! men nu till hösten skiljs vi åt, känns trist :/ MEN MEN!

SUNDSVALL HERE WE COME! :D

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0