16 år! ;D

jieop, idag är den dagen då emme får göra vägarna osäkra! haha ;D
ska till pappsen imårn tror jag å typ äta middag åsså ska jag tvinga honom å följa med till kanis så jag får köra!
(denna gången blir det ju faktiskt lagligt, nästan.. hehe)
ajja, jag äger ju ändå på å köra bil, och om två år så är det emme som kör iväg med alla folken på hockeyresor!
(för jag tänker då fan inte vänta tills jag blir 22, säkert 23, som vissa andra, HAHA! kass..)

ajja! kommer bli en fet vecka, hehe!
kjell bjöd oss på fika ist för NO lektion idag, sen ska jag å äta på tresco, å sen kommer mormor och morfar å då blir det tårta!
sen imårn ska jag till pappa å äta, å sen kanske elina och emil kommer på kvällen å käkar upp tårtan.
å sen på fredag så ska vi fika på svenskan, sen kommer eveline efter skolan å då ska vi oxå fika!
uschusch, blir å gymma här hemma hela helgen typ! haha, överanstränga sig till max! haha ;P

håhå, jaja, nu börjar man bli gammal, om man gångrar min ålder med 4 så blir det 66, så egentligen så har jag bara 3/4 kvar av mitt liv å leva innan jag går i pension ;) haha! ne nu ska vi inte tänka sådära va?  ;)



JAG ÄR SEXTON OCH LIVET LEKER!



dagen idag då, for upp på ICA kring kvart i fem för att jag och mamma skulle fara på tresco å äta middag, emme slog på stort å käkade en fet encöte (eller hur de  nu då stavas), väldigt mycket blev sagt under den middagen, hehe! Sen efter vi betalat och typ rullat ut (kändes det som) från tresco så cyklade vi hem och då kom mormor och morfar å grattade mig! Fick inte så mycket paket att öppna, men jag fick precis det som jag önskat mig! :) Och tårtan var väldarns god asså! ;D Sen efter att jag suttit å diskuterat allt som har med mikael judas renberg att göra med morfar så gick dom hem (jag vann föresten diskussionen, hehe) å jag gick upp och satte mig här vid datorn, hade lite flummiga konversationer med flummiga människor osv tills det största flummet av alla gick med på å fara ut å köra bil! Så natta kom å hämtade upp mig åsså bar det först av till lillstrand, sen kanis, sen byn och sist kyrkan! (natta kände för att be, men blev besviken då kyrkan var stängd, attans alltså!) sen kring halv elva så körde vi hem å sen ja, hamnade jag här! hehe ;D
 
vad fick jag nu då?
En luleåfans tröja av pappa
Hundra kronor av farmor
En tröja från JC av erika
1000:- att köpa kläder för av mamma
Blommor av mamma
En film av  mamma (Peter Pan Special Edition)
En kamera av mamma / billy (Samsung s630)
Kakor av mormor och morfar
Pengar till examenskläder av mormor och morfar
Middag på tresco av mamma
Och sen i sommar ska jag även få ett par glasögon av mormor och morfar


Så jag måste ju säga att min födelsedag var väligt lyckad och trevlig! :)
Synd att man inte fyller år oftare ;) hehe ;P

Nästa fredag blir det nog att kanske fara och bada i lillstrand, eller hur natta? ;)
JAG VET ATT DU VILL! ;P

Men, nu ska jag sova, skola imårn! ;D Och min nya bästa kompis, samsung s630 ska självfallet med om jag inte försover mig och stressar mig halft ihjäl för att komma i någorlunda tid ;)

Sov gott och tack säger jag väl än en gång till alla som grattat mig idag! ;)
PussOchKram! ;D

image48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0