CP DRÖMMAR JAG HAR ASSÅ!

ojojoj, nej, vill ni veta mer om denna drömmen får ni fan fråga så tar vi de på msn asså!
haha, sku ju it va så jäääääääääävla kul om han ELLER hans kompis läste min dröm!
hahaha, dom sku ju garva ihjäl sig, SÅ SOM JAG GJORDE NÄR JAG VAKNADE! haha ;)
så egentligen började ju dagen jävligt bra ;) haha, startade dagen med ett asgarv!! haha ;D
ajja, kan väl berätta lite kort om drömmen...

det var nu till helgen Han kom hit, mötte Han på buss station, åsså gick vi till Elina som va me Sippe...
fest på kvällen (det var en mkt mkt stark kille i min dröm, och mkt mkt snygg! hehe) å Han bärde omkring mig överallt, hehe ;D knasitknasit....
Sen gick vi hem till mig å typ åt nå mackor å typ så ;P min maama eller billy va ju it hemma så vi levde loppan typ hela helgen, himla kul hade vi faktiskt!! men, ja, vissa sakr har jag ju varit tvugna å utelämna pga att jag inte vill avslöja vem detta handlar om, men jag tror nog att BÅDE ninjo, natta å eveline vet! HAHA xD ne fi satana!

uschusch! illailla! haha! ;P om man sku gå å plugga lite mera matte nu då! ;P
ligger ju efter som ett as, men seriöst vem VILL räkna ut typ x/7 + x/6 = 13 ?!
Haha, inte då jag! jävla ekvationer med nämnare, BLÄH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0