Dagen idag, hehe! ;D

Finns så mycket jag vill skriva av mig om.


Jag älskar min luleåfans tröja och tycker synd om dom som inte har en sån!
Skolan är snart över, för en kort period, snarre Gymnasie, kommer bli, kul? Vi får se.
Hade dock blivit roligare att se fram emot sommaren OM jag visste vars jag skulle placera Dig,
Hockey-snackar-kompis? Riktig kompis? Msn kompis? Bästa kompis?
Du är så komplicerad. Jag förstår mig verkligen inte på dig, men det är kanske så det ska vara?
Jag vet ingenting annat än att jag inte vill mista dig, du ger mig så mycke glädje här i livet...
Hoppas du slutar vara så "grinig" snart (som en vän uttryckte sig om saken) jag saknar dig!
Jag tror inte att du förstår hur mycket du har förändrat mig, till det goda!
Och på så vis, vet jag att du inte vet hur mycket du betyder för mig.
Jag behöver din syn på livet för att kunna fortsätta förändras, till det bättre...
På svenskan idag såg vi en film, den obekväma sanningen, tror jag den heter!
Handlar om hur världen kommer se ut om vi inte börjar ta hand om våran jord och så vidare,
mycke film nu på senaste tidens svenska och so lektioner!
Tråkigt att dom flesta filmerna har handlat om 2vk och så vidare...
Hade nog varit roligare om vi hade sett fler Naturförstörelse och Djurplågeri filmer,
för de är då sådant som intresserar mig mest! hehe ;D
Tänk om hela världen skulle inse att djur är en individ med känslor som även kan känna smärta och sorg,
vissa människor behandlar djur som om de vore nå jävla växter, helt sjukt.
En som jag skrev med på msn en gång i tiden skickade en film som var filmad i Japan eller Kina eller nå sånt place,
Där låg det en liten söt valp på gatan, eller, den hade varit söt med lite underhåll, för där låg den på gatan halvdöd av svält, loppor och säkert en massa parasiter, sen kommer det en kvinna och går, med långa spetsiga stilettklackar... Helt utan anledning ställer hon sig och trampar ihjäl valpen, när hon kommit så långt att ena klacken träffar och mosar sönder ögat på valpen, klarade jag inte av att se något mera. Men jag hann observera att det var en massa folk på gatan, men ingen ingrep, varför är det så? Varför kan inte folk säga till när dom ser någonting fel? Eller det kanske är just det, dom tycker inte att det är fel? Och det är ju ännu värre!
Sara, min svenska lärare ska då iallafall låna om den filmen åt mig, för lektionstiden rann ut så vi fick inte se klart den! :(
Skönt som fan å gymma lite idag på idrotten, måste fan ta å skaffa mig ett natilus kort snart, känns så dumt å sneaka in hela tiden! haha ;P
Bilden idag var gode kul! Vi skulle rita ett känt konstverk, jag valde att rita Michelangelos "När Gud skapade Adam" och jag focuserade på händerna och fingrarna som precis ska till att mötas, den målningen är så otroligt vacker! Jag hann iallfall helt klart med den ritningen, och för att bara ha haft 80 minuter på mig, så blev den faktiskt förbannat fin! :) Blir till att ta hem den teckningen tror jag allt! ;D
Avslutade skoldagen med att matteprov, och jag kan inte säga någonting anant än att det gick åt helvete, undra sa flundra om jag ens får godkännt? Börjar kännas jävligt långt bort...
Bläblä! IALLFALL! När jag kom hem så åt jag middag och sen for jag till Elina.
Hon är en så jävla bra människa, alla har sina brister, men hennes är jävligt små! Intill obefintliga! Känns så bra att veta att jag, vad som än händer, alltid kommer ha henne vid min sida, hon förstår, hon vet, hon har svar på allt. Även sådant som jag själv inte klarar av att berätta, hon förstår ändå. Kommer sakna dig i sommar, men varenda lediga stund jag får över ska jag lätt tillbringa med dig!
Vi gick till Sara Pee och sen drog vi på byn, å fy satana så tjock jag känner mig!
Hahaha! först åt vi en mjukglass, å då kom Anna Ess, sen åt jag en Twister och sen när vi var påväg hem till Elina igen så köpte jag även en Slush! Hahaha ;) Sen hann vi även med å köpa marshmallows, men dom är dock till imårn när vi ska grilla å ha myspys! Hehe, Eve Ehh kommer nog kanske ner på byn och hälsar på! Så himla roligt! ;D

Nu ska jag avsluta det här med att säga att jag saknar Hockeyn som en jävla jude!
Om jag inte får se Luleå spela snart blir jag galen! Haha ;)
Pusshejs! ;D
image44

Allt detta som jag skrivit nu, är inte ens tio procent av allt jag vill skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0