Filmkväll med mammiiiiiiii! ;D

YUP! ;D ikväll gick jag å mamma på OKEY åsså bjöd hon på kycklingrulle, mums mums ;D
akta fett mätt man blev ;P hehe ;P man orkar ju knappt en halv sån asså! ;P
sen gick vi på Shell å hyrde film, å bästmamma lät mig välja! ;D det blev typ en film som handlade om två rånare, en som trodde att han va 50cent typ, å en som var lika lång som en treåring, som skulle råna "drottningsdiamanten" men så hamnar diamanten på villovägar och han som är lika lång som en treåring får klä ut sig till en övergiven bäbis för att få tillbaka diamanten! hehe, GRYMT rolig film, man skrattade jävligt mycket! haha!
Åsså bjussa hon på en glass oxå! dessertmagen ni vet ;) hehe ;D
Sen såg vi A walk to remember, och då började jag skratta som fan i slutet för att mamma började lipa ;) hehe ;D
Okej, det är en gråta gråta film, men ja har sett den så mkt nu att jag inte kan gråta i den nå mer typ! :P
Till båda filmerna åt vi dip och morötter åsså popcorn! ;D mummsigt! blir till å träna ikväll asså! ;)

Har även ringt pappiiiii idag å frågade om födelsedags pengar som jag ska använda till å köpa en LF tröjja! Grymt snygga! ;D så de skada ju inte att få sig en sån i födelsedagspresent! ;D inte länge kvar tills jag fyller år nu!
Hoppas bara att Jimmy kan fixa fram en tröjja åt mig! ;D WIIIIE ;D

Luleå på måndag med elina och eveline, kommer bli gymt kul! :)

Pusshej <3
image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0