Häagen-Dazs

image33



det är verkligen det godaste livet kan erbjuda en ;)
jag tycker att det ska vara olagligt att den ska va så förbannat dyr!
typ en halv halv liter kostar typ 36:- inte så farligt, men ÄNDÅ!
god som fan e den då! YUMMIE!!! ;D






Jag saknar mitt kära luleååå....

image34

Det finns en stad, det finns ett lag.
Som jag alltid kommer stå upp för.
Jag älskar er, ni krossar allt.
Ja ni ska passa er för vårat gäng.
Ååh Luleåå, Ååh Luleåå.
Åh vi älskar Luleå.
Ååh Luleå, Ååh Luleå.
Åh vi älskar Luleå...






Till hösten, då jävlar..

Kommentarer
Postat av: Eveline

nåååh, jag saknar också Luleå. Psyket nära! :P

2007-05-14 @ 00:56:08
Postat av: emme

ja jag menar det, ingen hockey på en hel sommar, hoppas dom har en plats ledig åt mig....

2007-05-14 @ 15:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0