Hmm, dött som i graven!!!

dött dött dött dött dött dött dött dött dött dött DÖTT!!!!!!!!!!

de händer ju JÄVLAR i mig ALDRIG någonting i fucking älvsbyn... JAK PLIR ARJ!
men, fyra veckor tills sommarlov nu liksom, så blire MEST TROLIGT
sundsvall å jobba v.24-25-26
ärf å jobba v.27-28-29
grekland,chania v.29-30
umeå,skeå v.31
skolstart i luleå v.32


det är min sommar liksom! hinner inte packa upp så ska jag åka iväg igen liksom!
dock lite nervös inför å börja i luleå, vet ju inte vars skolan är ens ;) jag hittar bra i luleå, i stan och från stan till coop, sen tare slut! haha ;P usch, fyfan, åsså känner jag ju ingen där heller "/ illailla, menmen! så kan de va ibland!

ska gå å försöka hitta nå kul å göra nu asså... Älvsbyn borde inte få innehava befolkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0