Inte allt för lyckad grillning!

haha, kvällen började med att jag såg film med mamma å billy, den dära nya hannibal ;P helt okej! ;D
sen så blev det en amss tjorv, å det slutade med att frida kom å hämtade upp mig å sen drog vi till gamla järnvägsbron och skulle grilla! Efter många tappra försök av mig så fick jag igång en fet eld, men, den slocknade och dog ut och lämnade bara en massa äckelrök kvar efter sig! :( Å då blev jag svina sur å gav upp! haha ;)
Sen började moppeligan ta vid! Jag körde annas moppe, frida och anna tog fridas moppe å sen körde frida och amanda sina moppar  åsså linda, alexandra och sanna som tolkade med cykel! Först drog vi till stigarna och sen hem till frida å snackade en massa strunt! hehe ;)
å nu sitter jag här hemma å slöar som fan, blir väl inte sängen än på ett tag, är inte så farligt trött!

Synd att Natta är i jokkmokk, jag behöver verkligen hennes visa vägledning just nu! haha,eller nå ;)
Ne, om man sku se en film kanske? Hmm, såg Green Street Hooligans igår, Football Factory idag, kanske The Boondock Saints nu ikväll då? Eller varför inte Team America? Hmm, beslutångest!
Eller ska jag kanske ta å gå igenom hela min garderob? skulle ju typ kunna kasta mer än hälften! haha ;P
Ne, de får fan bli en annan dag! ;P

Pusshej! ;D
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0