Jobbig natt...

skickade ett sms till elina kring elva tror jag, sen snackade vi i telefon till tolv kanske halv ett?
var så jävla jobbigt alltihopa, känns som om ingenting fungerar okomplicerat längre.
jag somnade i vart fall kring tre tiden, vaknade fyra, somnade fem, sov till sex, somnade sen om halv sju och vaknade av klockan kring sju och gick i duschen.
ont i huvudet som fan hela dagen idag, kan ha å göra med att jag grät så mycket inatt och sömnbristen.
jag har iallfall gjort allt jag kan just nu, allt utom att ringa dig, men om det nu är så att du är arg på mig eller att det är någonting annat med mig som stör dig vill jag inte riskera att få dissen i telefon heller...
om du bara sa vad det är som är fel så skulle det ju vara mycket lättare att reda ut problemet..!
ja, om du kommer på bättre tankar så vet du ju hur du når mig, jag ger då upp mina försök nu.
msn, sms, vet inte vad jag mer kan göra?
det enda jag vet är att jag inte kommer orka med denna natt om den blir likadan som föregående.
alltför jobbigt, får dock skylla mig själv när jag slår på staind-fill me up den låten har alltid fått mig att tänka på dig.
du är en så jävla bra kompis! jag vill inte att vi ska gå skilda vägar, det pallar jag fan inte!
som jag skrev till elina igår, "jag behöver han, och hans kloka ord. han är faktiskt smartare än vad man tror..."

håhåjaja, varför ska allting vara så jobbigt ibland?
oftare nu på senare dagar... :'(

sommarlov nu snart, om vi hunnit fixa problemet kommer du få en fet överraskning! ;D
men, som sagt, OM vi hunnit...


jag tror inte att jag klarar mig utan dig. du är en av dom fem kompisar jag aldrig vill tappa.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0