Luleå hela dagen med Eve å Ellan ;D

yeey ;D åkte till ÄLSKADE-Luleå med 13.35 bussen idag med Eveline och Elina, oj så kul vi haft!
när vi kom fram drog vi till HoP för ja sku höra om min piercing :P Men jag hade tydligen bara fått en lätt infektion :)
Sen gick vi på JC där ja köpte ett gult bälte, examens jeans och ett vit/grå ransigt brottar linne :)
Sen tänker jag inte i detalj berätta resten av dagen, för vi sprang då jävlat överallt 20 miljoner gånger om! hahaha :P
Mötte upp Jimmy och Mattias på stan oxå, jag och Eveline köpte varsin LF tröjja! ;P SÅ MYSIGA ASSÅ!!!! ;D
Fick även höra en mycket rolig historia om en av Jimmys polare medans Elina å Eveline sprang och hämtade pengar, hehehe ;P
Sen sprang vi lite överallt typ svinlänge, när klockan blev 20 i 6 gick vi på strand å åt middag, efter det så kollade Elina i några affärer till å sen dissade jag och Eveline Elina å gick till COOP ARENA!! När man nu då ändå är i stan kan man ju inte INTE gå till Coop!!!!! ååh vilka hockeykänslor man fick, dom bara exploderade, jag ville bara springa in å skrika en amssa ramsor typ! Hahaha, fick känslan av att Eveline kände samma sak! ;P
Men till våran besvikelse var det låst :( Men när vi gick tillbaka så kom det en Mörkröd bil och körde om oss, hmm, GISSA VEM?!?!
OMARK OCH HARJU i framsätet, baksätet han  vi dock inte kolla in efter chocken av vilka som satt i framsätet ;) hehehe!!
Som två hyper idioter gick vi å satte oss, OCH GUD SÅ SKÖNT DET VAR Å SITTA!! haha, vi hade ju itne varit stilla en endaste sekund sedan vi kommit till Luleå!
När klockan närmade sig halv 8 började vi gå tillbaka till staden och Elina på buss station!
Ett himla offer stod å var läskig, hehe, så vi väntade inomhus å träffade en som Elina känner som heter Jesper ;P
När bussen kom så var det två militärer som stod uti bussen, och guuud vilka efterhängsna fjortisar som förföljde dom, hehe, märktes att dom var besvärade, men vem skulle inte bli det om man fick idiotiska frågor som: "varför gillar du inte hitler om du har en sverige flagga där???" precis, haha, jävla retards! haha :P
Sen hoppade vi iallafall på bussen, men tokigheterna slutade inte där... hehehee...
Först så bråkade jag och Eveline om bilen Harju och Omark kört var Vit eller Röd? Så Eveline tog saken i egna händer och skickade ett sms, "vilken färg är bilen som du körde förbi mig och min kompis med idag på coop parkeringen?" svaret blev, "mörkröd skulle jag nog kalla den, och vem är det som frågar? :)" hehe, (ännu mera hyper a la emme och eve)
Sen såg vi att en hande med sig ett paraply på bussen, åsså tänkte jag "haha, givande å ha med ett paraply, ser ju itne precis ut å bli regn!!" hehe, tyvärr så vidarebefodrade min mun vad min hjärna tänkte.... FYFAN vad jag skrattade när jag upptäckte det! hehehe ;)

Ajja, nu är jag hemma och mina ben dunkar typ, haha ;P eller snarare fötterna, inte precis så att mina skor är så vidare vänliga... haha, converse, säger väl allt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0