Nedräkningen har startat, eller nå..

18 dagar tills jag blir 16.
99 dagar tills jag börjar skola i Luleå.
748 dagar tills jag blir 18.
Alldeles för många dagar tills jag blir 21.

16år, vem orkar bry sig? ingenting speciellt alls med den åldern.
Är redan nervös, hur tusan ska jag A/ hitta till skolan och till alla klassrum? B/ lyckas bli kompis med en helt ny klass där jag inte känner en endaste(hatar att vara socialt blyg), och jag börjar redan stressa upp mig inför skolstarten, och jag har inte ens haft skolavslutning än...
748 dagar är i princip en evighet långt borta, deprimerande...
Om nu då 748 dagar är en evighet, hur många evigheter är det då inte tills jag fyller 21?









Ååååh, jag vill så himla mkt hälsa på Dig i sommar! Hälsa på Dig och dina vänner ;) hehe ;D lite VP sku it skada heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0