Nu hände det igen...

drömde EXAKT samma dröm inatt!
drömmer jag den nu inatt oxå, då blir ja fan rädd! ni vet ju va dom säger...
drömmer man samma dröm tre nätter i rad å inte berättar för nån om den, då går den i uppfyllelse!
så vi får väl ta å kolla om de stämmer, fan va nervös ja kmr va i helgen då asså! hahaha ;P

Fall out boy är jääädrans bra asså! ;D speciellt låten "Thanks for the memories" mmh :)


igår fick jag verkligen en knäpp i skallen! haha ;P
låg på sängen från ca 12-13 nångång å funderade på allt och ingenting, rensade ut vissa saker jag tänkt mkt på, analyserade en massa saker som folk sagt å gjort, funderade på livet i allmänhet, hur jag kan göra det bättre, vad jag ska undvika och en massa massa saker som man normalt sett inte brukar bry sig om å tänka på..
när klockan närmade sig 20.00 kollade jag på klockan för första gången på alla dessa timmar..!
hade bara legat å lyssnat på P!ATD skivan å funderat... Stängde av datorn, Mobilen, TV:n, det enda jag hade var liksom stereon och min säng ;P
det var så jäävlarns skönt å bara glömma alla bekymmer å reda ut hjärnan..! det behövs verkligen göras nån gång emellanåt..! pröva det ;P

blir nog samma i helgen, fast då ska ja vakna kring tio, cykla till stallet å ha hand om karram å sen hem duscha å lägga mig i sängen å fundera lite till ;) ELLER så blire å fara på fest hos ninjo, vi får se vad som händer! ;P hehee...

MEN om ja ska va ärlig så for tankarna mest iväg till en person som ja bara snackat me en endaste gång, han som drömmarna handlar om, men, ja, jag vet ju knappt hur människan ser ut liksom! haha ;P nenu måste ja skärpa till mig! måste gå å hämta en frukt! ;)

Och jag kunde inte längta mer till den 19 Juli, och jag kunde inte längta mindre till den 3 Augusti...
Då ska jag till Chania med mamma å billy... ska bli skönt å bara slöa vid poolen å käka melon ;)
haha, kosten utomlands består ju oftast av:
Frukost:
En halv tomat (alt. melon)
Lunch: Glass (alt. melon)
Middag: Fruktsallad m. liten Cola (om ja e törstig, STOR cola)
Kvällsmat: Melon (alt. glass)

å sen dricker ja inge mkt vatten heller under dagarna, de e jättefarligt, men jag kan inte ro för det?! ;O jag kan bara inte dricka nå alls under dagarna då de e varmt, för då flyter ja bara omkring i poolen ;) fast, ja går alltid ner typ 5kg eller nå på två veckor i grekland, de e inte så vidare hälsosamt asså! men men, sånt e livet ;) å 5kg hit å dit, ingen bryr sig^^ haha ;D

Pusshejs ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0